Avagy hogyan lavírozzunk az anyaság, munka és párkapcsolat között

anyaismegnemis

anyaismegnemis

Akkor én ezt a fejezetet itt most elkezdem

2018. július 11. - k(r)edith

Sokszor gondoltam arra, hogy elkezdek kicsit arról írni miben is "fordult fel" a világ velem mióta anya lettem, és végülis mi marad ugyanolyan, vagy még jobb, másabb, vagy rosszabb, szokatlanabb mint azelőtt. Úgyhogy most elkezdem, aztán meglátjuk meddig tart a lendület. Nyilván kell, hogy kicsit rugdossatok (értsd: bátorítsatok), hogy érdekel ez itt még rajtam kívül mást is. Azért azt hiszem, hogy tudok szórakoztató lenni (?), bár igazából ez szóban valahogy mindig jobban ment.  Hát most na, itt az új lehetőség, hogy itt is menjen. Meglátjuk fog-e, és hogy az éjszakázás és kialvatlanság jót tesz-e az írásra való hajlandóságnak és az íráskészségnek úgy egyáltalán.

Na de semmi pánik szingli, vagy párban élő barátaim (szerintem ebből van több), nem fogok itt végeláthatatlan pelenkaódákat irogatni. Mondjuk az nem is én lennék. De azért csak nyugi. Arra gondoltam, hogy mindenféle napi izgalmakat (ja hogy olyan nincs is egy anyuka életében, de...de van, ha nem is minden nap) fogok itt nektek mesélni. Meg megírom azt, hogy akár értelmes, netán értelmiségi nőként is lehet jól csináli ezt a félig megőrülős itthon töltött időszakot. Mert azért én néha félig megőrülök ettől. Mitől is? Hogy van egy két és félévesem, dacckorszakos a javából és mellé a kis dömperkém, lassan egy éves kis mackófiúm, aki fogzik és nem alszik szinkronban. Szóval csoda, azaz igen nagy szívás korszak (évek?) amiben vagyok, vagyunk épp, de mindez átmeneti, szerencsére és nem is mindig ennyire szörnyű azért. Ez a jó hír! Ja és közben annyira de annyira szeretnék dolgozni, hogy na. Mert ugye kit elégít ki egy non-stop anyamizéria, ha klasszul lehet borozgatni a belvárosi romkocsmákban (is) és utazni fel-alá a nagy világban. 

Úgyhogy így. És az egyik gyerekem már fel is sírt, úgyhogy viszlát, enny voltam mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaismegnemis.blog.hu/api/trackback/id/tr714105741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása